27.01.10

Tad nu tā iesaku jums uzcept pankūkas tad sasmērēt ar nutelu un uzlikt pa virsu banānus tad saloki pankūku tā ,lai ērtāk apēst! njom njom.. ļoti trekni un sātīgi ,bet nu unreal garšīgi.

Bet nu tā vispār runājot man vispār vairs nav nekādas iedvesmas kādreiz varēju rakstīt visādus tekstus un tā tagad pilnībā ir viss tas pazudis.Nesen lasīju ko esmu rakstījusi visādus stāstus par xcilvēkiem un xnotikumiem.Tagad redzu,ka man fantāzija ir pārstājusi darboties.
Bet nu centīšos vismaz kaut kā reāli rakstīt šeit,kas ar mani notiek un ko jūs varat darīt un tā tālāk!!
Tad nu ir tā ,ka tuvojās MONSTER parka atklāšana.Man nu galīgi nesanāks apmeklēt šo pasākumu,jo tiešām pilnībā nav nauda.Vel jāsagrabina priekš Simpel session nauda un tā pamatīgi.
Bet nu iesaku jums visiem tiešām nelaist šo pasākumu garām ,jo tā tiešām būs liela balle un ar daudz,daudz,daudz pozitīvām emocijām.Sacensības vien būs vērts pavērot,jo daudzi braucēji tagad trenējās priekš Simpel session un vienkārši tur tiešām būs ko redzēt,dzirdēt,izjust u.t.t

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru