26.12.09

Everyday nanana

Ļooti sen nebiju neko rakstijusi šeit kaut arī katru otru dienu neko pilnībā nedarīju.
Pa šīm dienām esmu pilnībā sajaukusi,kas ir diena un ,kas ir nakts,jo naktī esmu augšā un pa dienu guļu.
Esmu tik daudz filmas nolādējusi,bet kaut vai man nav ko darīt man ir slinkums viņas skatīties.
Man laikam pilnībā ir pazudusi iedvesma kaut ko darīt tā vismaz izskatās.
Vienīgais,kas man nepazudīs ir kaut ko stulbi rakstīt twiterī haha tā vienkārši ir un būs as always.
Pēdējās dienās dauuuudz laika pavadu www.youtube.com skatoties video un jā atradu daudz smieklīgus cilvēkus ,kas sevi filmē ,ķēmojās,dzied n stuff.
Šodienas atradums šī meitene

Tā smējos skatoties šito video un vel dažus viņas video.
Hah man jau liekas,ka man ar drīz šitā gadīsies aiz neko darīšanas,bet nu neee :D

Un vel mazliet no Ervīna

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru